Wednesday, March 7, 2012

---m4c4m m4n4 n4k lup4k4n d14----

saat-saat macam ni aku rasa sakit sangat
macam selama aku dengan dia 
aku tak pernah bahagiakan dia
tak sampai seminggu
dia dak buktikan siapa dia
Ya Allah
sakit sangat perasaan ni :(
tabahkan lah aku menempuhinya Ya Allah
muhd nurazani sumpah saya tak tau macam mana nak lupakan awak
setiap malam sebelum saya tidur saya akan tengok gambar awak
bila saya bangun dr tidur saya akan teringatkan awak
macam mana saya nak lupakan awak ?
awak tahu tak dalam hati saya ni macam mana?
sakit sangat saya tengok awak
saya tak sanggup
kenapa awak buat saya macam ni?
apa salah saya dengan awak
kenapa selama ni awak tak pernah berterus terang dengan saya ?
saya tak marahkan perempuan tu
dia pun manusia ada hati dan perasaan
tak salah dia ada perasaan sayang dengan awak
tapi saya nak tau sapa saya dengan awak? 
pernah tak awak ada rasa sayang dengan saya?
saya cuba ikhlaskan hati saya
tapi saya tak kuat
saya nak buang mesej-mesej awak
tap saya betul-betul tak kuat
kenapa la saya sanggup setia dengan awak
Ya Allah...
kau kuatkan lah aku,tabahkan hati ku
aku doakan kau bahagia dengan dia..
insyallah

No comments:

Post a Comment