Sunday, March 25, 2012

---- 4m1n f4rh4n----

kadang-kadang kita tak sedar
bila cinta tu datang dan macam mana dia boleh datang
amin farhan
saya takut nak sayang awak
saya takut nak cinta awak
walaupun awak dah yakinkan saya 
tapi
sumpah saya takut :(
saya takut kalau saya dah sayangkan awak
awak akan tinggalkan saya macam mana orang lain tinggalkan saya
kenapa awak nak pilih saya
banyak lagi perempuan yang sesuai untuk awak
saya takut saya kecewa lagi
sakit sangat bila dikecewakan
apa saya nak buat ni :(


Sunday, March 18, 2012

----unt1ttl3---

amirah nabilah
enough laaaa
kau da cukup besar nak fikir yang mana satu baik dan buruk
kenapa kau tak bleh fikir semua tu lg!!!
cukup la hidup dalam alam maya kau tuh
cari hidup dalam alam nyata
jangan percayakan dieorang smua!!

Tuesday, March 13, 2012

---1ts 1s Lov3??---

ya allah..
malam tadi aku mimpi dia msg aku
dia kate
"syg masih marahkan abg ke"
dalam hati aku seronok gila
mase tu aku betul-betul tang sangka yang dia masih ingat dengan aku
tapi,bila aku tersedar tu semua mimpi :(
bulan ni dia janji dia nak datang sini
tapi bila jadi mcm ni semua nya hancur
aku betul-betul rindukan dia ..
ya Allah kuatkanlah aku menghadapi semua ni 

---l1f3 1n c4mpus----

tinggal seminggu jek lagi aku exam..
senin depan management,rabu akaun dan ahad math \m/
wa ta sabar woooo
sedar tak sedar dah satu sem aku dekat sini
macam-macam pengalaman ade
tapi aku sumpah aku seronok gila dekat sini
dengan kawan-kawan yang gila
lecturer yang best
eeeeeeeeeeee...syiokkk laaa!!!
cuti 2 bulan nak wat ape eh? nak keja la (^____^)
i will miss this sem..
teringat masa baru-baru kenal dengan diaowg sumee
kelakar gila..
muahhh!! sayang korang


Thursday, March 8, 2012

----4ku d4 r3mov3 d13 l4----

huhhhh.....
memang susah aku nak remove dia 
walaupun hanya dalam fb
kalau dah dalam fb pun susah ni kan lagi dalam hidup aku
but i must do it
dia ta nak aku ade dengan dia lagi
so....
aku buat keputusan untuk lepaskan dia dari hati aku
jangan tnya la susah ke tak kan
sakit gila !
tapi aku betul-betul nak ucapakn terima kasih dengan sorang membe aku ni
dia la bg aku semangat suruh remove
thanks sangat-sangat

**PESANAN UNTUK AWAK **
1. awak,saya sayang sangat dengan awak
2. awak berhentilah hisap rokok tu
3. jangan mandi malam-malam lagi oke
4. awak jage diri baik-baik ea
5. awak jangan asik makan magie jek
6. ni PENTING! jangan asik main game jek
7. awak p la cri kerja smpai bila nak dok bwah ketiak mak  (yang ni bukan dia la )
8. saya tak marah awak pun,kalau saya pernah marah pun skejap jek
9. saya mintak awak halalkan suma apa yang awak dah bagi
10. last sekali......saya doakan awak jumpa perempuan yang mampu bahagia kan awak..yang mampu sayang awak..yang mampu buat awak ketawa..
 **************************************


08.03.2012 
saya AMIRAH NABILAH melepaskan MUHD NURAZANI dari hidup dan hati saya

Wednesday, March 7, 2012

---m4c4m m4n4 n4k lup4k4n d14----

saat-saat macam ni aku rasa sakit sangat
macam selama aku dengan dia 
aku tak pernah bahagiakan dia
tak sampai seminggu
dia dak buktikan siapa dia
Ya Allah
sakit sangat perasaan ni :(
tabahkan lah aku menempuhinya Ya Allah
muhd nurazani sumpah saya tak tau macam mana nak lupakan awak
setiap malam sebelum saya tidur saya akan tengok gambar awak
bila saya bangun dr tidur saya akan teringatkan awak
macam mana saya nak lupakan awak ?
awak tahu tak dalam hati saya ni macam mana?
sakit sangat saya tengok awak
saya tak sanggup
kenapa awak buat saya macam ni?
apa salah saya dengan awak
kenapa selama ni awak tak pernah berterus terang dengan saya ?
saya tak marahkan perempuan tu
dia pun manusia ada hati dan perasaan
tak salah dia ada perasaan sayang dengan awak
tapi saya nak tau sapa saya dengan awak? 
pernah tak awak ada rasa sayang dengan saya?
saya cuba ikhlaskan hati saya
tapi saya tak kuat
saya nak buang mesej-mesej awak
tap saya betul-betul tak kuat
kenapa la saya sanggup setia dengan awak
Ya Allah...
kau kuatkan lah aku,tabahkan hati ku
aku doakan kau bahagia dengan dia..
insyallah

Tuesday, March 6, 2012

----th1s fOr yOu----

video
hehehe :) vedio ni untuk awak..
tade sape yang tahu...
saya tak harap pape pun dari awak lagi
kalau awak rasa awak perlukan saya
saya still ade
kita tetap boleh jadi kawan kalau itu yang awak nak :)
#sakitjugakhatinihwehhhhh
-bella-

Saturday, March 3, 2012

----u br34k my h34rt 4g4in :'( ----

i dont think it should be happend :'(
i not aspect this
i really love u
but u break my heart
u know what is this
u know who are she
u are liar!!!!
u know what..its very hurt
how could u do this to me!!
ye..aku tau ko sygkan aku
tapi..aku perempuan
sama mcm dia
aku tak tergamak nak sakitkan hati org
aku tau die suke ko
aku tau!!!!
walaupun ko ckp die sedara ko ke ape ke
fitrah manusia! nak dri syg dan dsygi :'(
sakit sangat muhd nurazani
kenapa awk tak pernah paham saya?
kenapa awk tak boleh jujur dgn saya? 
awak suka tgk saya macam ni kan..
terima kasih!
video