Thursday, March 8, 2012

----4ku d4 r3mov3 d13 l4----

huhhhh.....
memang susah aku nak remove dia 
walaupun hanya dalam fb
kalau dah dalam fb pun susah ni kan lagi dalam hidup aku
but i must do it
dia ta nak aku ade dengan dia lagi
so....
aku buat keputusan untuk lepaskan dia dari hati aku
jangan tnya la susah ke tak kan
sakit gila !
tapi aku betul-betul nak ucapakn terima kasih dengan sorang membe aku ni
dia la bg aku semangat suruh remove
thanks sangat-sangat

**PESANAN UNTUK AWAK **
1. awak,saya sayang sangat dengan awak
2. awak berhentilah hisap rokok tu
3. jangan mandi malam-malam lagi oke
4. awak jage diri baik-baik ea
5. awak jangan asik makan magie jek
6. ni PENTING! jangan asik main game jek
7. awak p la cri kerja smpai bila nak dok bwah ketiak mak  (yang ni bukan dia la )
8. saya tak marah awak pun,kalau saya pernah marah pun skejap jek
9. saya mintak awak halalkan suma apa yang awak dah bagi
10. last sekali......saya doakan awak jumpa perempuan yang mampu bahagia kan awak..yang mampu sayang awak..yang mampu buat awak ketawa..
 **************************************


08.03.2012 
saya AMIRAH NABILAH melepaskan MUHD NURAZANI dari hidup dan hati saya

No comments:

Post a Comment