Monday, May 30, 2011

 t3nt4ng d14

i am really proud bcoz i have u!
orang kata kita kena hargai orang yang kita sayang
sebab kita tak tau bila kita akan kehilangan die
today..
aku rasa aku akan kehilangan die
aku tak bermakna ke bagi die
siapa aku kat hati die
aku tak salah kan die
memang semua ni salah aku
sebab aku penting kan diri aku jek
jahat kan aku
sekarang aku sedar 
yang die la sebenarnya yang aku sayang
aku rasa sunyi sangat bila die tak de
bila aku on9 aku harap dia selalu ade
dan tentang itu aku tak pernah hampa
die memamg baik
selalu wat aku senyum sorang2
kira macam angau la ni
pelek kan
jumpa pon tak pernah tapi sayang macam orang bodoh
arhh!! lantak ape orang nak kate
bukan die paham pon
tapi...
aku nak pesan..
korang hargailah mereka yang ade depan mata
walaupon die selalu wat kita marah
sakit hati
kadang2 sampai menangis
sebenarnye kita patutnya berterima kasih dengan die
sebab die dah ajar kita banyak bende
senyum
ketawa
menangis
dan sakit hati

----lov3 you----

No comments:

Post a Comment