Tuesday, May 31, 2011

----j1w4 k4c4u----

1.21 am :P
ada 2 story nak luahkan arini..
suke dan benci
2 perasaan yang berbeza kan
oke..aku luahkan yang suke dulu la
aku kenal sorang mamat ni
blog dia
jenguk-jenguk la blog tu..
ape konsep blog dia pon aku ta tau la
dia mintak aku ajar buat blog
so far aku berjaya ajar dia
dan terhasil lah blog yang dia syg sgt tu...
mamat ni pelek-pelek ckt..suka gelak jek..
tapi aku tak pena la dega suara dia
one more lupa nak pesan kat dia ni!!
P/S!! jangan suka merendah diri
bukan bermakna suruh jadi sombong
tapi kita sme-same blaja :P
ok
now cerita sedih+benci
hahahaha
aku rasa macam aku ni bodoh sangat jek sebab syg kan die :P
n for u oll information aku ngan dia tu dah ta de pape
aku single ok!
yg aku menyampah tu kat sorang ni haa
berlagak baik kat depan
dalam hati busuk nauzubilah
benci gila la aku dengan dia
nak cakap tak tau malu tu..
haaaa
sesuai la dengan die
taksangka aku
ade jugak kat dunia ni orang peragai cam tu
penting kan diri

[maaf sape-sape terasa]
---s1ngl3---

No comments:

Post a Comment