Thursday, May 3, 2012

----k3n4p4 s3mu4 n1 t3rj4d1----

amin farhan....
macam ni ke kisah kita habis
sumpah saya tak jangka semua ni
strt kita mula kapel saya harap tinggi dengan awak
saya harap awak tak sama dengan dia
saya serabut kan?
sebab tu awak tinggal kan saya
saya dah kata dengan awak dulu
saya ni serabut
tapi awak kata tak ape
awak terima saya seadanya
tapi hari ni?
awak tinggalkan saya
saat saya betul-betul down awak tinggal saya macam tu jek
tapi memang salah saya pon
padan dengan muka saya kan
tapi saya nak awak tau
dalam hati saya ada awak
tengok post-post dekat bawah ni
semua pasal awak
saya nak bagitahu awak satu bende
pasal yang orang datang meninang saya tu
saya tipu...
sebab saya nak tengok apa reaksi awak
saya gembira bila tengok awak risau
sebab saya ade harapan dalam hati awak
tapi hati saya kuat katakan yang awak tak lupakan qish
kalau betul awak nak lupakan dia
mesti gambar dalam fb tu awak dah padam kan
syg betul awak dengan dia ea
senin lepas besday dia kan?
dari dulu perasaan saya kat awak mcm ni
mcm sesuatu akan jadi antara kita
tapi saya kata
"awak tetap sayangkan saya..awak dah janji"
sakit awak hati saya..
saya doakan awak bahagia 
-mrs.paan-
[awak putus dengan saya sebab saya ngada-ngada]


No comments:

Post a Comment