Saturday, April 21, 2012

----p3nd4m---

"bisik hatiku lepaskan dirimu"
"sungguh aku tak bisa"
sayu bila dengar lagu ni
terasa nak keluarkan air mata pun ada
lagu ni sesuai untuk rasa dan perasaan aku sekarang
rasa sangat-sangat sayu
rasa macam rindukan seseorang
rasa terfikir sampai bila nak cari penghujungnya
atau tiada penghujungnya
antara aku dan dia
teringat balik saat aku dikecewakan
sakitnya hanya Allah yang tahu
sekuat-kuat hati wanita akan lemah dengan cinta
sekuat-kuat hati lelaki akan lemah dengan wanita

one more thing aku...
aku rasa aku betul-betul lemah saat ni
lemah untuk menghadapi dunia 
dunia yang selalu berubah setiap masa tanpa menunggu yang lain
setiap kali itu jugak aku akan melakukan kesilapan
dan setiap kali itu jugak aku akan
diherdik dan dicaci
mampu kah aku meneruskan dugaan ni 
dengan hati aku yang semakin hiba
ya Allah bantulah hambamu ini

No comments:

Post a Comment