Saturday, February 18, 2012

----tOd4y 1s sUcK----

18.02.2012
tepat pukul 8.25
dekat masjid 
dalam kereta
aku kena RAGUT!!!
macam mana suma ni ley jadi?
akak aku dgn kawan-kawan dia
keluar untuk pergi smbahyang
aku duduk sorg dalam kereta
belum sempat aku lock pintu kereta
aku nampak sorang lelaki naik moto
sebelah aku
aku ingat kan dia dah na keluar dari masjid tu
tapi..
dia pergi sebelah tempat kereta and bukak pintu kereta 
dan amek handbag aku dgn akak aku yang ada dekat sebelah aku
aku ingatkan akak aku yang bukak pintu
bila aku perasan bukan
aku menjerit
waktu tu sumpah aku takut
bila aku turun kereta aku nampak kwn akak aku kejar mamat SIAL tu
kiteorg tak dpt buat ape dah
pergi report polis terus
aku rasa trauma gila
dalam masjid pon nak meragut
yang meragut tu melayu pulak tu
watehack!!!!

No comments:

Post a Comment