Saturday, June 25, 2011

----tOd4y 1s suNd4y----

sunday is a good day\m/yeahhh
pukul 5.30 a.m 
tepat aku bagun untuk pergi jogging
huhuhu..
aku pergi jogging bukan sebab nak KURUS
tap sebab aku na hilangkan mengantuk aku masa dalam kelas=)
semalam aku ta dapat na pergi sebab aku ade ceramah for my lisense
na cerita pasal kisah semalam :( so bengang!!!
aku ingatkan na g ceramah lesen ta pyah la bawak ic..
rupa-rupanya kena jugak
dah pakcik yang amek aku tu kene hantar aku balik amek ic
memalukan betul
dah amek ic tu ok la.
aku lak ta minta bapa aku duit
sebab aku rasa bolee bayar next time
rupanya kena bayar time tu jugak
aku terpaksa la minta simpati kat akak tu supaya aku dapat bayar kemudian
tapi muka akak tu wat aku rase na blahh jek!!!
tu kisah semalam la~
kisah hari ahad ni
lepas aku pergi jogging aku tidur balik
time aku tengah tidur tu...
..........
.....
aku mimpikan seseorang..
lelaki!
dan yang pelek dalam mimpi tu aku rasa bahagia sangat
sebab dalam mimpi tu aku dapat keluar dengan dia..
dan aku juga cakap 3 kata keramat tu kat dia
i am so hapy!
[happy sangat2 :) ]

tapi..
bila aku bagun aku sedar yang 
bahgia tu cuma mimpi jek :(
dalam dunia realiti aku dia tade pon jmpe aku
mybe before aku tidur tu aku tengok fb  die :( 
n that y aku mmpikan dia :(
[sad :( hapy aku ta lame :( ]


No comments:

Post a Comment