Wednesday, February 16, 2011

cinta monyet

kisah kami da tamat tepat 15/02/2011..cinta monyet atau di kenali cinta zaman sekolah memang tak kemana..tapi insha Allah ad jodoh kami,kami akan jumpa balek..
kami memutuskan untuk manjadi kawan,dan aku terima. aku sedar aku tak layak untuk bersama dia lagi dan aku tak nak seksa die lagi. dia berhak dapat hidup yang lebih baik,perepuan yg lebih sempurna. kalau kami bersama pun belum tentu kami akan bahagia. sebab hubungan kami pun da hambar.(len macam jek ayat,skema gle)
mohd abdul razak bin marjono. aku tetap sayang kau sama macam dulu sebab sayang aku kat kau memang sebagai kawan, itu yang baru aku sadar.maafkan aku razak.
masa aku dengan kau pun aku tak setia. aku tak macam perempuan lain razak. aku mencari sesuatu yang mampu buat aku bahagia. yee memang kau buat aku bahagia. aku rindu kan kau bila kau jauh dari aku, tapi bila kita meseg aku rasa bosan sangat. n hari tu aku ambik juga keputusan untuk tnya kau sape aku bagi kau n jawapan kau meyakin kan aku yang kita memang tak leh bersama lagi... aku terima dengan redha...maafkan aku seandainya aku ada menyakitkan hati kau selama kita bersama..kau dan aku tetap akan jadi kawan selamanya..\\//

No comments:

Post a Comment