Tuesday, December 21, 2010

tak de sape-sape

hurm...bosannye duduk rumah ni sorang-sorang.. kawan aku cuma TELEVISYEN,HANDPHONE,NOVEL n yang paling KOMPUTER....
nasib baik la ada "diebenda" ni ada..kalau tak de juga aku pun tak tahu la...
sekrang dah tak de sape yang boleh buat aku ketawa.. setakat senyum tu bolee la...
aku teringin sangat ketawa macam dulu-dulu..ketawa ikut suka aku je..tak de sape nak marah time tu.tapi tu cerita time sekolah dulu,,sekarang aku da "besa" dan masa macam tu pun aku tak kan dapat balik..
sekarang aku kena belajar untuk cari kawan baru..kawan lama tu bukan tak bagus tapi kita kena cari sesuatu yang lebih baik kan..
pasal hati dan perasaan,aku nak tolak tepi dulu laa,aku pun tak berani nak bagi apa-apa komitmen pasal benda ini sebab aku pun bukan betul sangat. kejap suke sangat,kejap tak kesah,kejap benci..hheeyyy!! aku pun tak paham dengan jiwa aku ni laa....
sekarang aku aktif dengan yahoo mesengger aku,kat situ aku kenal dengan ramai kawan ecspecially lelaki la...
macam-macam gelagat ada dalam tu,tapi aku tengok-tengok dieorang semua nak cari mangsa..
cuti 3 bulan ni aku tak tahu la nak buat apa,rasa macam aku tak de identiti diri jek.nak kerja? macam mana nak cari? aku tak tahu laa....

No comments:

Post a Comment