Monday, August 23, 2010

sahabat

aku,kau dan kenangan....
kau adalah pengubatku dikala aku kesunyian...
mengantikan dia walaupun tak sama...
kawan.....
apa erti kawan?
bagiku hanya insan bernama kawan adalah tempat dimana aku mampu mengukirkan senyuman...
di saat aku merindukan dia kawan menghantar senyuman untuk ku...
di saat hatiku hancur kerana kecewa dengan kepahitan hidup...dia menyediakan tawa untuk ku...
sampai bila aku ingin bergantung dengan kawan?
kawan juga mempunyai bahagia...
mempunyai hidupnya sendiri...
aku hanya menumpang kegembiraan itu...
terima kasih kawan....
andai hari ini hari terakhirku...
aku ingin kau tahu yang aku gembira mempunyai kawan seperti mu...
andai selama aku berkawan denganmu aku selalu menyakitkan hatimu...
sesungguhnya aku tak terniat...
percayalah....
maafkan aku kawan...

1 comment: