Monday, April 16, 2012

----4ku k4u d4n p3r4s44n----

to my dear Amin Farhan
pernah tak awak tahu apa dalam hati saya
sayang sayang sangat dengan awak :'(
tapi...
saya tak dapat nak buang jauh-jauh perasaan cemburu saya
bila teringat kan awak dengan "dia"
bila saya bukak facebook awak
saya nampak awak selalu tengok wall dia
awak selalu balas komen dia
tapi kenapa kat wall saya awak tak buat macam tu?
bila saya baca meseg awak dengan dia dalam inbox
saya dapat rasakan yang awak susah nak lupakan dia
dan saya tak tahu sampai sekrang ni hati awak dekat sapa
atau saya cuma dapat jasad awak
tapi hati awak dengan dia
boleh kata setiap malam hati saya tak tenang sebab ni
kenapa awak tak boleh buat saya yakin dengan awak?
bukan saya tak percaya dengan awak
tapi
hati saya nih
mungkin sebab saya fobia dengan orang yang cuba main-mainkan perasaan saya
sebab tu saya susah nak percayakan orang lain
i am really sorry :'(


No comments:

Post a Comment